Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinedomi-jacek blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
627230 odwiedzin | wpisów: 296, komentarzy: 2562, obserwuje: 184

c.d. konca

autor: domi-jacek blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Oczywiscie zaplanowalam na weekend kolejny wpis i oczywiscie idea spelzla na niczym wink. Ale maly rumcajs wlasnie poszedl spac, wiec mam chwilunie.

Dzis wkleje tylko pare foteczek z niektorych pomieszczen na parterze. Az sie zezloscilam jak zobaczylam te ponizej, poniewaz doszlam do wniosku, ze jednak co aparat to aparat- robi duzo lepsze zdjecia niz niewiadomo jaka komorka... No ale trudno, moje zrobilam phonem, wiec musicie sie taka jakoscia zadowolic :)

Fioletowy pokoj na parterze (goscinny):

blog budowlany - mojabudowa.pl

Ze tez nie zrobilam fotki drugiemu pokoikowi to sie naprawde dziwie... No nic, Lapisowcy, wy wiecie przeciez, ze na dole sa dwa pokoiki, u nas goscinne.

Lazienka dolna:

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Nie jestem pewna, ale wydaje mi sie, ze jeszcze nigdzie wczesniej nie prezentowalam wam naszego przedpokoju i tapety. JEJUUUU, co to byla za tapeta i ile sie przy niej nameczylismy! juz bylam pewna, ze wyjdzie katastrofalnie, bo takich babli i wybrzuszen jeszcze nigdy nie widzialam przy kladzionych przez nas tapetach. A ze bylo juz pozno i bylam nieprzytomna ze zmeczenia machnelam na to reka z mysla, ze trzeba bedzie zrywac i klasc na nowo a tu niespodzianka cheeky rano wstalismy i sie okazalo, ze wszystkie babelki i wybrzuszenia cudownie znikly! poprostu musiala przeschnac sobie i teraz jest gladziutka jak pupcia mojego Mike´a wink:

Przedpokoj na dole:

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Reszta kiedy indziej. Niestety rozbijam na raty, inaczej sie nie da :)

No to milej nocki i moze do jutra? hehecheeky

 

Ps. czy wam na gzymsach i belkach pod podbitka ptaki rowniez robia non stop gniazda??? u nas odkad sie ociepla zawsze na wiosne jest z nimi masakra i co drugi dzien trzeba im te badyle zrzucac zanim zdaza sie osiedlic na dobre i wysiedziec jajka... Macie na nie jakies sposoby? my wlasnie zamowilismy z tej bezradnosci specjalne igly na gzymsy, ktore uniemozliwiaja ptakom siadanie na nich i zakladanie gniazd. Niby. Zobaczymy czy to zadziala. (do tej pory kupilismy im nawet domki dla ptakow i zawiesilismy na drzewach w lesie po przeciwnej stronie drogi, aby sie tam przeniosly, ale nie chca wredoty)

 

 


Komentarze (9)
autor:superdomek  dodano: 2013-04-23 | 18:44:35
ładne wnętrza, i pomyśleć że jeszcze tyle przed naszą budową żeby być na tym etapie...
autor:romka  dodano: 2013-04-24 | 21:19:49
Domiśka! podoba mi się Twój domek, fioletowy pokój fajowy, spokojny, klimatyczny... mniam mniam :)
łazienka w moich kolorach! tylko mnie ten prysznic zastanowił, a dokładnie to wklęśnięta zamknięcie :) jeszcze takiego nie widziałam!
buziak wielki i weź się opanuj z tym końcem! czy Ty nie wiesz, że ja ciekawska jestem???
autor:grzybek222  dodano: 2013-04-27 | 08:02:46
Przepięknie, ja zresztą jestem Waszą fanką od samego początku jeżeli chodzi o wystrój :-)
autor:gabrysia  dodano: 2013-04-29 | 14:12:24
Macie cudownie udrządzony Lapisek. Domisia, ja też coraz rzadziej tu zaglądam, a to dlATEGO,ŻE NIE MAM JUŻ O CZYM PISAĆ, A PO DRUGIE PRZEZ OGRÓD NIE MA ZBYT DOŻO CZASU NA PISANIE, A JESTEM SAMA I CHOĆ NIE PRACUJĘ ,BRAKUJE CZASU HEHHE. BUZIOLKI DLA WAS:))
autor:virion  dodano: 2013-06-04 | 19:50:08
ależ sie u Was pozmieniało!!! piekne wnętrza! piękna kostka i drewniana architektura :) no i przede wszystkim wspaniały dziedzic!!! gratuluje!!!
no tak to jest, stara gwardia sie rozeszła. budowy pokończone, czas na inne zajęcia ;)
PS. my tez mamy dziedzica ;) urodził sie 11.01.2013 :)
Tytuł: :))
autor:edyskas  dodano: 2013-06-08 | 20:38:11
Normalnie mieszkacie pełną gebą!! ;)))) Cudnie! Lecę pooglądać i poczytać:))) Buziolki póki co:*
autor:romanosie  dodano: 2013-06-15 | 22:49:59
He, he! Domiśka! Jakie "odejść", jakie "ostatnie wpisy", jakie "brakuje mi starej gwardii"??? No sama popatrz, co tu się dzieje? Edysia, Szysia, Gabrysia, Romcia, Wlasneniebo, no i ja - wszystkie, jak jeden mąż, wracamy!!! To chyba ta wiosna, któa przyszła tak późno nas wszystkich pobudziła :)
Odpowiedź do romanosie
autor:edyskas  dodano: 2013-06-16 | 14:01:23
Chyba wszyscy mieliśmy już dosyć tej obłędnie długiej zimy:/ Fajnie że jesteście:)
autor:romanosie  dodano: 2013-06-15 | 22:54:17
A ptaki i u nas sobie gniazdka wiją. Osobiście nic do niech nie mam, ale... srają te cholerniki na elewację, że szok! Radek się strasznie wkurza o to :/ A ja... a ja jak ten głupek przeżywam, jak te małe glizdojady się latać uczą: bidne toto, nieporadne i gapowate - a Luśka tylko czeka, żeby zechlać... Morderca bez serca. Niejednego, co mu się wydawało, że latać umie od śmierci poprzez zechlanie już uratowałam. A jeszcze co niektóre ptaki włażą pod blachę i potem nie mogą spod niej wyleźć :( I nijak możemy takim pomóc ;( No sama widzisz - serce "miętknie" u mnie jak nie wiem :/
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja